خبرگزاری کار ایران

اسرائیل هدف شدیدترین حملات لبنان قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۰۶۶

رسانه های اسرائیل از شدیدترین حملات مقاومت لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از تایمز آو اسرائیل، در سایه ادامه تنش ها در منطقه مرزی بین اسرائیل و لبنان مناطقی از شمال سرزمین های اشغالی امروز –پنجشنبه- شاهد بمباران شدید از خاک لبنان بوده اند.

بر اساس برآوردهای اولیه رسانه های اسرائیلی، بین ۳۰ تا ۵۰ موشک از لبنان به سمت «الجلیل الاعلی» پرتاب شده است.

رادیو ارتش اسرائیل این بمباران را سنگین ترین بمباران از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توصیف کرد.

حزب الله لبنان نیز در بیانیه های متعددی که امروز منتشر کرده است، اعلام کرد که حملات متعددی از جمله هدف قرار دادن یک تجمع پیاده نظام ارتش اسرائیل در سایت الظهیره و یک تجمع پیاده نظام دیگر در سایت جل العالم. هدف قرار دادن سایت برکه ریشا، هدف قرار دادن استقرار سربازان پیاده ارتش اسرائیل در مجاورت شهرک صعسع، هدف قرار دادن یک تانک مرکاوا در سایت الراهب، هدف قرار دادن پایگاه عین زیتیم در نزدیکی شهر صفد (مقر تیپ سوم پیاده نظام لشکر ۹۱) با چهل و هشت موشک کاتیوشا و هدف قرار دادن سایت خربه ماعر و پناهگاه های آن انجام داده است.

رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که آژیر خطر در تعداد زیادی شهرک در شمال سرزمین های اشغالی به صدا درآمده است که بازتاب صدای آنها در لبنان نیز شنیده شده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز