خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۶۰۰

توافق حماس و رژیم صهیونیستی بر سر آتش‌بس ۴ روزه، پرتاب یک ماهواره تجسسی نظامی از سوی کره شمالی و ادعای سنتکام در خصوص حمله به تأسیسات متعلق به گروه‌های مورد حمایت ایران در عراق از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، کاخ سفید با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس اعلام کرد که ایران ممکن است در حال بررسی ارسال موشک‌های بالستیک به روسیه برای استفاده در جنگ این کشور علیه اوکراین باشد.

- وزارت بهداشت فلسطین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ۱۴ هزار نفر گذشته است.

- ارتش کره‌جنوبی اعلام کرد که پیونگ‌یانگ یک ماهواره تجسسی نظامی را در جهت جنوب به سوی مدار زمین پرتاب کرده است.

- فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) بامداد امروز -چهارشنبه- اعلام کرد که نیروهای آمریکایی حملاتی را علیه دو تأسیسات در عراق که ادعا می‌شود متعلق به نیروهای تحت حمایت ایران هستند، انجام دا

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و رژیم صهیونیستی به توافقی دست یافتند که بر اساس آن برخی گروگان‌هایی که در اختیار حماس هستند، در ازای چند روز توقف حملات و رهایی شماری از اسرا، آزاد می‌شوند.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد امروز -چهارشنبه- در خصوص توافق با رژیم صهیونیستی، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این توافق از جمله شامل آزادی ۱۵۰ فلسطینی که در زندان‌های اسرائیل به‌سرمی‌برند، نیز می‌شود.

- یک منبع دیپلماتیک اعلام کرد که اگرچه کابینه رژیم صهیونیستی اوایل امروز -چهارشنبه- با توافق آزادسازی گروگان‌ها در ازای توقف چهار روزه درگیری‌ها موافقت کرده است، اما «جزئیات مربوط به زمان شروع توقف درگیری‌ها هنوز نامشخص است».

- رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای از توافق اخیر حماس و رژیم صهیونیستی استقبال کرد.


 

 

 

 

 

 

 

ده‌اند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز