خبرگزاری کار ایران

یک نظر سنجی نشان داد:

کاهش حمایت مردم آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۵۰۷

نظرسنجی جدید انجام شده توسط رویترز/ایپسوس نشان داد که حمایت مردمی در ایالات متحده از جنگ اسرائیل در نوار غزه در حال کاهش است.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، نظرسنجی جدید انجام شده توسط رویترز/ایپسوس نشان داد که حمایت مردمی در ایالات متحده از جنگ اسرائیل در نوار غزه در حال کاهش است.

این نظرسنجی که طی دو روز انجام شد‌، نشان داد که حدود ۳۲ درصد از شرکت‌کنندگان در پاسخ به سوالی درباره نقشی که کشورشان قرار است در نزاع غزه ایفا کند، گفتند: «ایالات متحده باید از اسرائیل حمایت کند». 

این میزان ‌کمتر از ۴۱ درصدی بود که در نظرسنجی انجام شده در ۱۲ و ۱۳ اکتبر، برآورد شد.

شمار کسانی که گفته‌اند «ایالات متحده باید یک میانجی بی‌طرف باشد» در نظرسنجی جدید از ۲۷ درصد در ماه گذشته به ۳۹ درصد افزایش یافته است.

چهار درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که ایالات متحده باید از فلسطینی ها حمایت کند و ۱۵ درصد گفتند که ایالات متحده به هیچ وجه نباید مداخله کند و این دو درصد مشابه آنچه در نظرسنجی ماه گذشته نشان داده شده است.

حدود ۶۸ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی گفتند که با این جمله موافق هستند: «اسرائیل باید آتش‌بس اعلام کند و سعی کند مذاکره کند».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز