خبرگزاری کار ایران

سخنگوی گردان‌های قسام:

شمار کشته‌های دشمن بسیار بیشتر از آمار اعلام‌شده است/ یک گردان کامل از تانک‌های اسرائیلی را منهدم کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۱۲۵

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس گفت که پس از گذشت ۲۷ روز از نبرد طوفان الاقصی، مبارزان ما به مقابله با نیروهای اشغالگر در محورهای مختلف در غزه ادامه می‌دهند.

به گزارش ایلنا، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس گفت که پس از گذشت ۲۷ روز از نبرد طوفان الاقصی، مبارزان ما به مقابله با نیروهای اشغالگر در محورهای مختلف در غزه ادامه می‌دهند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ابوعبیده شامگاه پنجشنبه در فایلی صوتی که از شبکه ماهواره ای الاقصی پخش شد، تاکید کرد که در ۴۸ ساعت گذشته یک گردان کامل از تانک‌های اسرائیلی را منهدم کردیم و تعداد زیادی از نظامیان دشمن را به قتل رساندیم.

وی افزود: «موفق شدیم به خطوط پشت دشمن نفوذ کرده و از فاصله صفر نیروهای آن را هدف قرار دهیم».

سخنگوی قسام تصریح کرد که شامگاه پنجشنبه در محور شمال غرب غزه ضدحمله‌ای را علیه نیروهای دشمن انجام دادیم و طی آن شش تانک و یک نفربر را منهدم کردیم.

وی عنوان کرد که شمار کشته‌های دشمن بسیار بیشتر از آن چیزی است که اعلام شده است.

ابوعبیده تاکید کرد که مجاهدان ما نفربر زرهی «ببر» را در اولین آزمایش در غزه نابود و منهدم کردند.

وی افزودی که دردی که به خاطر شهادت هزاران نفر از مردم خود در غزه احساس کردیم، عزم ما را برای وارد کردن ضرباتی سخت به دشمن جزم‌تر کرد.

سخنگوی قسام خاطر نشان کرد: «عملیات‌های مجاهدان ما قابل شمارش نیست، مبارزان ما با موشک‌های ضدتانک، درگیری مستقیم و پهبادها یک گردان کامل از تانک‌های دشمن را نابود کردند».

وی خطاب به صهیونیست‌ها گفت: «رهبران شما در مورد تعداد نظامیان کشته شده دروغ می‌گویند، منتظر بازگشت شمار بیشتری از کشته‌هایتان در کیسه‌های مشکی باشید».

ابوعبیده اظهار داشت که غزه را به نفرین و جنهمی برایتان تبدیل خواهیم کرد؛ همانگونه که قبلا نیز اینگونه بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز