خبرگزاری کار ایران

نیویورک تایمز گزارش داد:

موشک شلیک‌شده به بیمارستان المعمدانی، از غزه شلیک نشده بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۵۸۱

تحقیقات جدید ‌نیویورک‌ تایمز نشان می‌دهد که ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی درباره اینکه بیمارستان المعمدانی ‌با شلیک موشکی از داخل غزه هدف گرفته شد، نادرست هستند.

به گزارش ایلنا، تحقیقات جدید ‌نیویورک‌ تایمز نشان می‌دهد که ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی درباره اینکه بیمارستان المعمدانی ‌با شلیک موشکی از داخل غزه هدف گرفته شد، نادرست هستند.

‌براساس تحقیقات این روزنامه آمریکایی‌، موشکی که در ویدئوی منتشر شده و منتسب به این موضوع دیده می‌شود و ارتش رژیم صهیونیستی به آن اتکا می‌کند، از غزه شلیک نشده است.

بررسی‌های این روزنامه آمریکایی نشان می‌دهد که این موشک که مورد تحلیل ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، از سرزمین‌های اشغالی شده و پیش از آنکه به مرز برسد، منفجر شده است.

پیشتر مقامات صهیونیست ادعا کردند که بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه با موشکی که جهاد اسلامی فلسطین شلیک کرده بود، هدف اصابت قرار گرفت.

تحقیقات نیویورک‌ تایمز بر پایه تصاویر ویدیویی شبکه تلویزیونی الجزیره از شب ۱۷ اکتبر است که خلاف ادعاهای تل‌آویو را نشان می‌دهد.

طبق این گزارش، موشکی که در ویدئو دیده می‌شود به احتمال زیاد عامل انفجار در بیمارستان المعمدانی نیست.

به گزارش نیویورک تایمز، این موشک در واقع در آسمان و تقریبا دو مایل دورتر منفجر شد و جنبه نامربوطی از درگیری است که در آن شب بر فراز مرز اراضی اشغالی و غزه رخ داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز