خبرگزاری کار ایران

دمشق آمادگی خود را برای بررسی بند بند بیانیه ژنو۱ اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۱۹

هیئت مذاکره کننده دمشق از مخالفان سوری به علت بی توجهی به برخی بندهای بیانیه ژنو۱ و اصرار بر برخی بندها انتقاد کرد.

هیئت مذاکره کننده سوریه در مذاکرات ژنو برای حل بحران سوریه، آمادگی خود را برای بررسی بند بند بیانیه ژنو۱ اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، هیئت مذاکره کننده دولت سوریه در مذاکرات ژنو با مخالفان که با حضور «اخضر ابراهیمی» فرستاده ویژه سازمان ملل در حال برگزاری است باصدور بیانیه ای تاکید کرد که دمشق با وجود برخی ملاحظات آماده بررسی بیانیه ژنو۱ است.

در این بیانیه آمده است که هیئت دولت سوریه به ژنو آماده است تا از ریختن خون سوری‌ها جلوگیری کرده و از آزادی و دموکراسی در این کشور دفاع کند.

در بیانیه هیئت مذاکره کننده دمشق همچنین آمده است که این هیئت از‌‌ همان ابتدای مذاکرات آمادگی خود را برای بررسی بندبند کنفرانس ژنو۱ اعلام کرده است.

هیئت دمشق از رویکرد ائتلاف مخالفان سوری در مورد بیانیه کنفرانس ژنو۱ انتقاد و تصریح کرد که این ائتلاف فقط بر بند هشتم این بیانیه اصرار دارد، این در حالی است که هیچ چیز را نباید از وسط آغاز کرد.

هیئت مذاکره کننده دولت سوریه همچنین در بیانیه خود تاکید کرد که این فقط خود سوری‌ها هستند که حق دارند سرنوشت خود را تعیین کنند و ضرورت دارد که مخالفان از همه طیف‌های سوری در ساختن آینده این کشور مشارکت داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز