خبرگزاری کار ایران

ترامپ:

وزیر جنگ اسرائیل یک احمق است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۰۲

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را احمق توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا «یو آو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیوینستی را احمق و جنبش حماس را باهوش توصیف کرد. 

ترامپ با اشاره ضمنی به ضعف اطلاعاتی اسرائیل گفت که امکانات اطلاعاتی آنها نیاز به بهبود دارد. آنها باید خود را در برابر جنبش با هوش حماس تقویت کنند. 

ترامپ، گالانت را مردی احمق توصیف کرد و مدعی شد که اسرائیل در حال جنگ با ایران است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا ادامه داد: «فرماندهان امنیتی اسرائیل روز گذشته گفتند که امیدواریم حزب الله از شمال حمله نکند. این یک نقطه ضعف است. حزب الله افراد بسیار عاقلی دارد و اسرائیل وزیری دارد که می گوید امیدوارم حزب الله از شمال به ما حمله نکند. چه کسی شنیده است که یک احمق چنین حرفی بزند؟». 

ترامپ با متهم کردن «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا و ارتباط دادن بین تقلب در انتخابات سال ۲۰۲۰ و عملیات طوفان الاقصی توسط حماس گفت که اگر او رئیس جمهور بود کسی به حمله به اسرائیل نیز فکر نمی کرد.

 وی در ادامه با انتقاد از نتانیاهو افزود: «او با حمله حماس ضربه سنگینی خورد چرا که آمادگی نداشت و اسرائیل نیز آماده نبود اما در دولت ترامپ اسرائیلی نیازی نداشت که آماده باشد». 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز