خبرگزاری کار ایران

گروه های مقاومت به عملیات «طوفان الاقصی» پیوستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۲۲۸

گروه های مقاومت یکی پس از دیگری با اعلام بیانیه‌هایی به عملیات «طوفان الاقصی» پیوستند.

به گزارش ایلنا به نقل از شهاب نیوز، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی صبح امروز –شنبه- اعلام رکد که در نبرد حماس علیه اشغالگران کنار رزمندگان مقاومت می ایستد و تا تحقق پیروزی به این نبرد ادامه خواهد داد. 

این گروه با انتشار تصاویری از ورود نیروهایش به شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه و  اسارت یک اسرائیلی خبر داد. 

گروه مقاومت «عرین الاسود» نیز همزمان با اعلام آغاز عملیات طوفان الاقصی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که با توجه به تشدید تنش ها در نوار غزه، اعلام حماس مبنی بر آغاز عملیات طوفان الاقصی از همه مبارزان مقاومت می خواهیم که از هر مکانی علیه اشغالگران و شهرک نشینان وارد نبرد شوند.  

این گروه با اعلام بسیج عمومی خواستار مشارکت همکانی در عملیات طوفان الاقصی شد.

گردان‌های مجاهدین نیز اعلام کردند که در میدان نبرد دوشادوش گردان های قسام و سایر گروه های مقاومت مبارزه می‌کنند و هلاکت بسیاری از صهیونیست ها را رقم خواهند زد. 

گردان های «الناصر صلاح الدین» نیز با علام مشارکت در نبرد طوفان الاقصی برای نبرد در سرزمین‌های اشغالی اعلام آمادگی کردند. 

گروه الشباب الثائر در کرانه باختری نیز این نبرد را لحظه تاریخی توصیف کرد و ساکنان قدس و کرانه باختری را به به حفاظت از سرزمین در برابر شهرک سازی و مسجد الاقصی در برابر یهودی سازی دعوت کرد.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز