خبرگزاری کار ایران

فایننشال تایمز:

اوکراین به محض عضویت در اتحادیه اروپا ۱۸۶ میلیارد یورو دریافت خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۵۸۴

فایننشال تایمز گزارش داد که اوکراین به محض عضویت در اتحادیه اروپا ۱۸۶ میلیارد یورو دریافت خواهد کرد.

به گزارش اینا، روزنامه فایننشال تایمز با استناد به بودجه اتحادیه اروپا گزارش داد که پیوستن اوکراین به این اتحادیه این حق را به کی‌یف می‌دهد که ظرف ۷ سال حدود ۱۸۶ میلیارد یورو دریافت کند.

این روزنامه نوشت که در نتیجه چنین اقدامی برخی از کشورهای اتحادیه اروپا مجبور می‌شوند، بیش از بودجه‌ای که دریافت می‌کنند، به بودجه اروپا پول تزیق کنند.

طبق این گزارش، اوکراین در طول هفت سال حق دریافت ۹۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو بر اساس سیاست مشترک کشاورزی اتحادیه اروپا را خواهد داشت.

برآرودها نشان می‌دهد که مبلغ مذکور میزان یارانه کشاورزی برای سایر اعضای اتحادیه اروپا را حدود ۲۰ درصد کاهش خواهد داد.

علاوه بر این، کی‌یف ۶۱ میلیارد یورو بودجه در چارچوب هدف بهبود زیرساخت‌ها در فقیرترین کشورهای عضو اتحادیه دریافت خواهد کرد.

به موجب این امر نیز جمهوری چک، استونی، لیتوانی، اسلوونی، قبرس و مالت از یارانه‌های مشابه محروم خواهند شد.

فایننشال تایمز در پایان نوشت: «اوکراین که دارای ۴۱ میلیون و صد هزار هکتار زمین حاصلخیز کشاورزی است، به بزرگترین دریافت‌کننده کمک از اتحادیه اروپا تبدیل خواهد شد که در نتیجه، فرانسه را در جایگاه دوم قرار می‌دهد».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز