خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۰۷۵

بازداشت یک فرمانده سابق واگنر از سوی پلیس نروژ، مخالفت روسیه با طرح صلح اوکراین و برگزاری تظاهرات علیه نتانیاهو برای سی‌ و هشتمین هفته متوالی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی شامگاه شنبه در اعتراض به تصمیم نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای انجام اصلاحات قضایی به خیابان‌ها آمدند.

- هزاران فلسطینی عصر شنبه همانند روزهای گذشته در حمایت از مسجد الاقصی و محکومیت جنایات دشمن صهیونیستی علیه مقدسات فلسطین در نوار مرزی باریکه غزه دست به تظاهرات زدند.

- وزیر خارجه روسیه در یک کنفرانس خبری در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک گفت که طرح اوکراین برای صلح «امکان‌پذیر» یا «واقع‌بینانه» نیست.

- وزیر خارجه عربستان در جریان سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در خصوص توافق ازسرگیری روابط دیپلماتیک میان سعودی و ایران گفت که توافق با تهران بر احترام به اصل عدم دخالت در امور کشورها مبتنی است.

- پلیس نروژ اعلام کرد که یکی از فرماندهان سابق گروه واگنر را به ظن اینکه پس از درخواست پناهندگی در نروژ تلاش کرده است به طور غیرقانونی از مرز به روسیه بازگردد، دستگیر کرده است.

- وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه دیدار و گفتگو کرد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز