خبرگزاری کار ایران

تظاهرات علیه نتانیاهو به نیویورک کشیده شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۶۸۸

مخالفان طرح اصلاحات قضایی در اسرائیل قرار است علیه نخست‌وزیر این رژیم در نیویورک تظاهرات کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از تایمز آو اسرائیل، معترضان مخالف با اصلاحات قضایی در اسرائیل قرار است در مقابل هتل «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم در نیویورک تجمع و تظاهراتی را در سراسر شهر برگزار کنند.

طبق این گزارش، فعالان اسرائیلی و اعضای جامعه یهودی در نیویورک نخستین تظاهرات خود را در مقابل هتل نتانیاهو بامداد امروز -سه‌شنبه- سه‌شنبه به وقت آمریکا همزمان با ورود نخست‌وزیر به نیویورک برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد برگزار می‌کنند.

همچنین پس از آن قراراست اعتراض دیگری‌ در مقابل هتل همزمان با حرکت نتانیاهو به سمت سازمان ملل برگزار شود و در ادامه نیز تجمع بزرگتری در میدان تایمز هنگام ظهر برگزار خواهد شد.

چهارمین تجمع اعتراض‌آمیز نیز عصر امروز همزمان با حضور نتانیاهو در مراسمی در موزه «متروپولیتن» در مقابل این مرکز فرهنگی برگزار خواهد شد.

طبق این گزارش، تظاهرات در سراسر شهرنیویورک در طول هفته تا روز شنبه همزمان با رویدادهایی چون دیدار نتانیاهو با «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا ‌یا سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل برگزار خواهد شد.

سایر برنامه‌های فعالان هنوز علنی نشده است اما سازمان‌دهندگان تظاهرات وعده غافلگیری در سراسر این شهر را داده‌اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز