خبرگزاری کار ایران

نیکی هیلی:

آمریکایی‌ها به مجرمان محکوم رای نمی‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۸۸۳

نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد که مردم این کشور به یک مجرم محکوم‌شده رای نخواهند داد

به گزارش ایلنا به نقل از سی بی اس نیوز، «نیکی هیلی»، نامزد ریاست جمهوری آمریکا در توجیه  وعده خود مبنی بر حمایت از هر نامزدی از حزبش‌، حتی اگر «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین این کشور باشد، گفت که انتظار نداشت چنین سناریویی رخ دهد. 

هیلی گفت: «مطمئنم که اگر ترامپ در هر یک از ده اتهام کیفری مطرح شده محکوم شود، مردم آمریکا به او رای نخواهند داد البته او تا زمانی که جرمش ثابت نشود، بی‌گناه است».

وی افزود: «مردم آمریکا به یک جنایتکار محکوم رای نخواهند داد، آنها به کسی رای می‌دهند که بتواند در انتخابات سراسری پیروز شود. من مطمئن هستم که مردم آمریکا می‌دانند چه باید انجام دهند».

هیلی تاکید کرد: «من همواره از نامزد جمهوری‌خواهان حمایت خواهم کرد. مطمئن هستم که کسی را انتخاب خواهیم کرد که کامالا هریس را شکست خواهد داد، ما نمی‌توانیم رئیس‌جمهوری چون هریس داشته باشیم داشته باشیم در این صورت هرگز کشورمان را باز پس نخواهیم گرفت». 

وی در پاسخ به پرسشی درباره حمایت از هر نامزد جمهوری‌خواه حتی در صورت انتخاب ترامپ در عین محکومیت گفت: «نامزدهای جمهوری خواه دقیقا همان کاری را خواهند کرد که امضا کرده‌اند و به آن متعهد شده‌اند و آن حمایت از نامزد حزب است». 

هیلی ادامه داد: «فکر نمی‌کنم ترامپ نامزد شود، فکر کنم من نامزد خواهم شد. هر جمهوری‌خواهی بهتر از بایدن و هریس است». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز