خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

هدف قرار گرفتن ساختمان سرویس امنیتی اوکراین در «دنیپرو»/ برعهده گرفتن مسئولیت حمله تروریستی به منطقه «سیده زینب (س)» از سوی داعش/ وعده قطر برای ارائه کمک ۱۰۰ میلیون دلاری به اوکراین

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۷۲۱

هدف قرار گرفتن ساختمان سرویس امنیتی اوکراین در «دنیپرو»، برعهده گرفتن مسئولیت حمله تروریستی به منطقه «سیده زینب (س)» از سوی داعش و وعده قطر برای ارائه کمک ۱۰۰ میلیون دلاری به اوکراین از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، خست‌وزیر و وزیر خارجه قطر، در جریان سفر به کی‌یف، وعده داد کشورش ۱۰۰ میلیون دلار برای کمک به بازسازی اوکراین کمک کند.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که مسکو این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در پاسخ به حمله موشکی ‌ که منجر به زخمی شدن ده‌ها نفر در منطقه مرزی روستوف روسیه شد، اقدام‌های سختگیرانه انجام دهد.

-  گروه تروریستی داعش در بیانیه مسئولیت حمله به منطقه «سیده زینب (س)» در جنوب دمشق که در جریان آن چندین نفر شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند را بر عهده گرفت.

- رئیس‌جمهوری اوکراین تأیید کرد که یکی از ساختمان‌هایی که در حمله موشکی به مرکز دنیپرو مورد اصابت قرار گرفت، ساختمان سرویس امنیتی این کشور بوده است.

- فرمانده ارشد اوکراین در جبهه جنوبی اعلام کرد که نیروهای این کشور در عقب راندن نیروهای روس پیشرفت‌هایی حاصل کرده‌اند و ضد حمله کی‌یف در حال ورود به مرحله جدید تهاجمی‌تر است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز