خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

درخواست زلنسکی برای برگزاری نشست فوری کی‌یف و اعضای ناتو/ تظاهرات ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی علیه نتانیاهو/ درخواست سیدحسن نصرالله از کشورهای اسلامی برای اخراج سفیر سوئد از خاک خود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۰۷۱

درخواست زلنسکی برای برگزاری نشست فوری کی‌یف و اعضای ناتو، تظاهرات ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی علیه نتانیاهو و درخواست سیدحسن نصرالله از کشورهای اسلامی برای اخراج سفیر سوئد از خاک خود از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سفیر دانمارک در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کپنهاگ، ظهر امروز توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.

- وزیر امور خارجه ترکیه با تشکر از دعوت حسین امیرعبداللهیان، از سفر خود به تهران در آینده نزدیک خبر داد.

- دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به موضع قاطع دولت عراق در قبال بی حرمتی به قرآن کریم، تاکید کرد که کشورهای اسلامی باید سفرای سوئد را از خاک خود اخراج و موضعی جدی نسبت به این مسأله اتخاذ کنند.

- ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی در آخرین نمایش قدرت با هدف ممانعت از اصلاحات قضایی جنجال‌آمیز نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند.

- سخنگوی سرویس گارد مرزی دولتی اوکراین اعلام کرد که تعداد نیروهای واگنر در بلاروس ممکن است به حدود پنج هزار نفر برسد.

- رئیس‌جمهوری اوکراین اعلام کرد که در تماس تلفنی با دبیرکل ناتو خواستار برگزاری نشستی بین کی‌یف و اعضای این سازمان در پی «گام‌های تهاجمی» روسیه پس از خروج از توافق غلات دریای سیاه شد.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برای قراردادن ضربان‌ساز مصنوعی قلب، تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز