خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

شلیک چند موشک کروز از سوی کره شمالی/ کمک ۴۰۰ میلیون دلاری آمریکا به اوکراین/ حمله صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۶۹۸

شلیک چند موشک کروز از سوی کره شمالی، کمک ۴۰۰ میلیون دلاری آمریکا به اوکراین و حمله صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، دبیر ستاد حقوق بشر تاکید کرد: تداوم گستاخی‌ها در هتک حرمت قرآن کریم هزینه‌ای است که سوئد برای مقابله با دین‌باوری می‌پردازد.

-  وزیر امور خارجه تاکید کرد: به دستور رئیس‌جمهور، سفیر جدید سوئد را که در روزهای آتی قرار بود وارد ایران شود، جمهوری اسلامی ایران آن را نپذیرفت.

- در جریان درگیری‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

- رئیس‌جمهوری اوکراین گفت که دلیل کند پیش رفتن ضدحمله این کشور، دیرتر شروع شدن آن از زمان مورد انتظار است.

-  سه مقام آمریکایی گفتند که ایالات متحده قصد دارد بسته کمک نظامی جدیدی به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار به اوکراین ارائه کند.

- ‌رئیس ستاد مشترک ارتش کره‌جنوبی اعلام کرد که کره‌شمالی بامداد امروز -شنبه- به وقت محلی «چند موشک کروز» به دریای زرد بین چین و شبه جزیره کره شلیک کرده است.

- وزیر خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای و سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که کشورش در حال همکاری با سه کشور اروپایی برای مقابله با اقدام‌های ایران است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز