خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

دعوت لوکاشنکو از نیروهای واگنر برای آموزش ارتش بلاروس/ زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در تظاهرات علیه شهرک‌سازی/ کشته شدن ۳۰ سرباز اوکراینی در حمله موشکی روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۹۷۵

دعوت لوکاشنکو از نیروهای واگنر برای آموزش ارتش بلاروس، زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در تظاهرات علیه شهرک‌سازی و کشته شدن ۳۰ سرباز اوکراینی در حمله موشکی روسیه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، دولت آمریکا اذعان کرد که کارایی مراحل اولیه ضدحمله اوکراین پایین‌تر از انتظارات بوده است، اما تأکید کرد که ایالات متحده به حمایت از آموزش، ارائه تجهیزات و مشاوره به کی‌یف ادامه خواهد داد.

- مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی سرعت پایین‌تر از انتظار اجرای توافق با ایران بر سر افزایش نظارت بر برنامه هسته‌ای این کشور شد.

- فرماندار منطقه خرسون که توسط روسیه منصوب شده است، از کشته شدن ۳۰ سرباز اوکراینی در حمله موشکی روسیه خبر داد.

- ده‌ها فلسطینی ساکن کرانه باختری روز گذشته -جمعه- طبق معمول هر هفته در اعتراض به شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی روی زمین‌های فلسطینی راهپیمایی کردند.

-  رئیس‌جمهوری بلاروس طی سخنانی به مناسبت روز استقلال این کشور، از نیروهای گروه واگنر برای آموزش ارتش بلاروس دعوت کرد.

- رئیس جمهوری‌خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طی نامه‌ای به وزیر خارجه این کشور خواستار توضیح درباره اتهامات و لغو مجوز دسترسی امنیتی «رابرت مالی» نماینده ویژه ایالات متحده در امور ایران شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز