خبرگزاری کار ایران

مقام‌های کی‌یف:

نیروهای اوکراین در جبهه جنوبی به موفقیت‌های نسبی دست یافته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۳۵۹

مقام‌های اوکراین امروز -یکشنبه- اعلام کردند که «موضع تاکتیکی» خود را در دفاع از روسیه در جبهه جنوب بهبود بخشیده و در حمله متقابل خود در منطقه «تاوریا» به موفقیت نسبی دست یافته‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، مقام‌های اوکراین امروز -یکشنبه- اعلام کردند که «موضع تاکتیکی» خود را در دفاع از روسیه در جبهه جنوب بهبود بخشیده و در حمله متقابل خود در منطقه «تاوریا» به موفقیت نسبی دست یافته‌اند.

سخنگوی نیروهای اوکراینی در تاوریا گفت: «طی روز گذشته، ماهیت درگیری‌ها در جبهه تاوریا تغییر نکرده است. ما مواضع خود را در دفاع حفظ می‌کنیم و اقدام‌هایی از جمله برای بهبود موقعیت تاکتیکی انجام می‌دهیم. از سوی دیگر در انجام اقدام‌های تهاجمی در جهت مشخص‌شده، موفقیت نسبی داریم».

وی ادامه داد: «دشمن تلاش‌های قابل توجهی برای متوقف کردن پیشروی ما انجام می‌دهد و همچنین متحمل خسارات سنگین در نیروی انسانی، تسلیحات و تجهیزات شده است».

 مقام‌های ارتش اوکراین اعلام کردند که در ۲۴ ساعت گذشته، سربازان روس ۹ منطقه اوکراین را با انواع سلاح‌ها از جمله نارنجک‌انداز، خمپاره‌انداز، تانک هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، نظامیان روس به ۴۰ روستا در اوکراین حمله کرده و زیرساخت‌ها را هدف قرار دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز