خبرگزاری کار ایران

روزنامه «معاریو»:

اتحادیه اروپا سیاست تحریم اسرائیل را در پیش گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۵۹

کارکنان ارشد وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کردند که اتحادیه اروپا در عمل سیاست تحریم شهرک‌های اسرائیلی را در پیش گرفته است به طوری که این اتحادیه فهرست سیاهی از اسامی شهرک‌نشینان صهیونیست را تهیه کرده است که مجبورند برای ورود به کشورهای اروپایی ویزا دریافت کنند.

یک منبع عبری زبان نوشت که سفرای اسرائیلی در اتحادیه اروپا درباره فضای حاکم بر این اتحادیه که به سمت تحریم رژیم صهیونیستی پیش می‌رود، هشدار دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، روزنامه «معاریو» نوشت که سفرای اسرائیلی در جریان نشست سالیانه اخیر خود در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای تحریم محصولات کشاورزی شهرک‌های یهودی هشدار دادند.

این منبع افزود: «کارکنان ارشد وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کردند که اتحادیه اروپا در عمل سیاست تحریم شهرک‌های اسرائیلی را در پیش گرفته است به طوری که این اتحادیه فهرست سیاهی از اسامی شهرک‌نشینان صهیونیست را تهیه کرده است که مجبورند برای ورود به کشورهای اروپایی ویزا دریافت کنند.»

معاریو همچنین نوشت: «سیاست کنونی اتحادیه اروپا در حقیقت کشورهای جهان را به تحریم رژیم اسرائیل تشویق می‌کند.»

این روزنامه درباره تهدید‌های اروپا مبنی بر متوقف کردن کمک مالی به تشکیلات خودگردان در صورت شکست روند مذاکرات با اسرائیل تصریح کرد که رژیم صهیونیستی به دلیل این شکست و بروز ناآرامی‌ها در مناطق تحت حاکمیت تشکیلات خودگردان بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز