خبرگزاری کار ایران

نخست وزیر عراق:

حشدالشعبی رکن اصلی نهاد امنیتی و نظامی کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۴۵۹

نخست وزیر عراق حشدالشعبی را رکن اصلی تشکیلات امنیتی و نظامی این کشور توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المعلومه، «محمد شیاع السودانی»، نخست وزیر عراق امروز –شنبه- به مناسبت سالروز تشکیل نیروهای حشدالشعبی تاکید کرد که دولت در حال تصویب قانون بازنشستگی نظامی برای تضمین حقوق اعضای نیروهای امنیتی از جمله حشدالشعبی است. 

دفتر رسانه‌ای نخست‌وزیر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: «السودانی صبح امروز از مقر نیروهای حشد الشعبی بازدید و جلسه‌ای امنیتی را با حضور نیروهای حشد برگزار کرد». 

بر اساس این بیانیه، السودانی با یادآوری حماسه‌های قهرمانانه نیروهای حشد الشعبی سالروز تشکیل این هیئت را تبریک گفت.

نخست‌وزیر عراق با اشاره به اینکه مبارزه با تروریسم پس از ظهور موجی از پروژه‌های فرقه‌ای افراطی که تار و پود جامعه را هدف قرار داده بود، مردم عراق را متحد کرد، گفت: «فتوای جهاد کفایی با فداکاری شهدا و مبارزان به پیروزی رسید و به همین مناسبت ما باید یاد شهدا و فداکاری‌های بزرگ آنان در دفاع از میهن را زنده نگه داریم». .

وی با قدردانی از حشدالشعبی که امروز رکن اساسی نهاد امنیتی نظامی را تشکیل می‌دهد، تاکید کرد: «دولت در حال تصویب قانون بازنشستگی سربازان است که حقوق همه نیروهای امنیتی از جمله نیروهای حشد الشعبی را تضمین می‌کند». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز