خبرگزاری کار ایران

رادیو ارتش اسرائیل:

نماینده اردنی آزاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۲۷۲

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از تصمیم سران این رژیم برای آزادی نماینده پارلمان اردن خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، رادیو ارتش اسرائیل امروز -یکشنبه- گزارش داد که سران رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته‌اند  که «عماد العدوان»، نماینده پارلمان اردن را که متهم به قاچاق سلاح به کرانه باختری است، آزاد کنند. 

رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد که مقام‌های اسرائیلی تصمیم گرفتند عماد العدوان را آزاد کرده و امروز به کشورش تحویل دهند.

طبق این گزارش، ارتش اسرائیل با شین بت (شاباک)، سرویس امنیت داخلی هماهنگ شده و تصمیم گرفته است که نماینده اردنی را آزاد کرده و دوره بازداشت او را تمدید نکند.

در این گزارش آمده است که سران رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته‌اند او را برای تحقیقات بیشتر به مقام‌های اردن تحویل دهد.

این در حالی است که کانال ۱۴ تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که تل آویو تسلیم فشار مقام‌های اردنی از زمان دستگیری عماد العدوان شده است. 

این کانال نیز گزارش داد که پس از گذشت حدود دو هفته دستگیری و بازجویی تل آویو تصمیم گرفت نماینده اردنی را که در ارتباط با پرونده قاچاق اسلحه و شمش طلا به کرانه باختری دستگیر شده بود، آزاد کند اما مشخص نیست که آیا اردن در ازای آزادی عماد العدوان او را از پارلمان برکنار می‌کند و یا اقدامات کیفری علیه وی اتخاذ می‌کند یا نه. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز