خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تخلیه شدن ساختمان پارلمان هلند/ اخراج ۱۵ کارمند سفارت روسیه از سوی نروژ/ تاکید سید حسن نصرالله بر اهمیت محور مقاومت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۲۲۲

تخلیه شدن ساختمان پارلمان هلند، اخراج ۱۵ کارمند سفارت روسیه از سوی نروژ و تاکید سید حسن نصرالله بر اهمیت محور مقاومت از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، مقام‌های نروژ از اخراج ۱۵ افسر اطلاعاتی روس که تحت پوشش دیپلمات فعالیت می‌کنند، خبر داد.

-  ساختمان پارلمان هلند ‌پس از اعلام خطر بمب‌گذاری، برای مدت کوتاهی تخلیه شد.

- دبیرکل حزب‌الله لبنان در آیین «منبرالقدس» با بیان این که بزرگداشت روز جهانی قدس تاکید می‌کند که بخشی از درگیری ملت برای آزادی فلسطین است، تصریح کرد که جهان به سوی چند قطبی شدن یعنی پایان سیطره تک‌قطبی به سرکردگی آمریکا در حال حرکت است.

- رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که نزاع، اعتراضات، دودستگی و اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که این رژیم به سمت فروپاشی سیاسی و در نهایت زوال و نابودی پیش می‌رود.

- مشاور سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با ادعای این‌که احتمال جنگ با ایران به طور فزاینده‌ای وجود دارد، گفت که ممکن است به نقطه‌ای برسیم که مجبور شویم حتی بدون کمک آمریکا، به ایران حمله کنیم.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز