خبرگزاری کار ایران

سیدحسن نصرالله:

محور مقاومت در صف اول مقابله با اشغالگران است/ اختلافات رژیم صهیونیستی در ۵۰ سال گذشته سابقه نداشته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۲۰۲

دبیرکل حزب‌الله لبنان در آیین «منبرالقدس» با بیان این که بزرگداشت روز جهانی قدس تاکید می‌کند که بخشی از درگیری ملت برای آزادی فلسطین است، تصریح کرد که جهان به سوی چند قطبی شدن یعنی پایان سیطره تک‌قطبی به سرکردگی آمریکا در حال حرکت است.

به گزارش ایلنا، «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان  در آیین «منبرالقدس» با بیان این که بزرگداشت روز جهانی قدس تاکید می‌کند که بخشی از درگیری ملت برای آزادی فلسطین است، تصریح کرد که جهان به سوی چند قطبی شدن یعنی پایان سیطره تک‌قطبی به سرکردگی آمریکا در حال حرکت است.

به گزارش العالم، وی تاکید کرد: هر ساله تاکید می شود که بزرگداشت روز جهانی قدس که امام خمینی (ره) بیش از ۴۰ سال پیش آن را اعلام کرد و آیت الله خامنه‌ای نیز بر ان تاکید دارد، بخش اساسی و واقعی از درگیری بزرگی است که امت و ملت ما برای آزادی قدس و همه فلسطین وارد آن شده‌اند ، نبردی که امروز صفوف اول آن کشورهای محور مقاومت، ملت‌ها و جنبش های مقاومت است.

وی افزود: «در این سال شاهد شکست پروژه‌های تروریسم و تجاوز و آغاز استقبال منطقه از گزینه‌های صلح و گفت‌وگو بودیم».

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد که احیای روز قدس بخش مهمی از نبردی است که ملت ما برای آزادی فلسطین انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه روند حل مشکلات بین‌الملل، به پایان فتنه‌ها و درگیری‌های داخلی که دشمن بدان اعتماد دارد کمک می‌کند، گفت: «امسال شاهد بیرون آمدن قدرتمندانه و یکپارچه محور مقاومت از مشکلات بودیم. اختلافات رژیم صهیونیستی در ۵۰ سال گذشته سابقه نداشته است».
سید حسن نصرالله تاکید کرد، افزایش ظرفیت‌های مقاومت در نوارغزه و تجمع فلسطینی‌ها اطراف مقاومت، ما را به نتایج درگیری و پیروزی قاطع بر دشمن می‌رساند.

وی همچنین تاکید کرد که کرانه باختری امروز واقعاً سپر بیت المقدس است و مردم آن، مردان پیر و جوان خط مقدم دفاع از مقدسات هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت که آنچه باید در محور مقاومت ما را نگران کند، چگونگی حمایت و پشتیبانی برای ادامه مقاومت در کرانه باختری و فلسطین است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز