خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

گفت‌وگوی مشاور امنیت ملی آمریکا و ولیعهد عربستان سعودی/ استقرار سکوهای سامانه گنبد آهنین در سراسر اراضی اشغالی/ ممنوعیت ورود یهودیان به مسجدالاقصی ‌تا پایان ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۸۶۱

گفت‌وگوی مشاور امنیت ملی آمریکا و ولیعهد عربستان سعودی، استقرار سکوهای سامانه گنبد آهنین در سراسر اراضی اشغالی و ممنوعیت ورود یهودیان به مسجدالاقصی ‌تا پایان ماه مبارک رمضان از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزارت دفاع آذربایجان اعلام کرد که یگان‌های ارتش این کشور در جریان درگیری‌های مرزی با ارمنستان کنترل کامل وضعیت عملیاتی را در دست دارند.

- سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستاراخان روسیه در دیدار با وزیر امور خارجه دیدار کرد.

- دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز -سه‌شنبه- اعلام کرد که برای جلوگیری از تشدید خشونت‌ها، ورود یهودیان به مسجدالاقصی تا پایان ماه رمضان ممنوع می‌شود.

- خبرگزاری رویترز از آغاز صادرات سوخت روسیه به ایران خبر داد.

- ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که در سایه اوضاع امنیتی جاری و حملات راکتی اخیر از سمت سوریه، لبنان و غزه، در سرتاسر اراضی اشغالی سکوهای سامانه گنبد آهنین را مستقر خواهد کرد.

-  کاخ سفید از گفت‌وگوی مشاور امنیت ملی آمریکا و ولیعهد عربستان سعودی درباره ایران خبر داد.

- شورای وزیران سعودی در نشستی به ریاست پادشاه این کشور، تحولات مربوط به توافق ازسرگیری روابط عربستان و ایران و مذاکرات دو کشور در پکن را مورد بررسی قرار داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز