خبرگزاری کار ایران

محکومیت جنایات اسرائیل در مسجد الاقصی از سوی شورای همکاری خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۲۱۲

شورای همکاری خلیج فارس حملات وحشیانه اسرائیل علیه مقدسات اسلامی در فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، شورای همکاری خلیج فارس روز گذشته – یکشنبه- تاکید کرد که حملات وحشیانه مستمر نظامیان اشغالگر اسرائیل علیه مقدسات اسلامی در سرزمین‌های فلسطینی نقطه خطرناکی است که رژیم صهیونیستی مسئولیت کامل تشدید تنش‌ها و دامن زدن به آتش فتنه و نفرت را به عهده دارد.

«جاسم محمد البدیوی»، دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای اقدام اسرائیل به تشدید تنش در قدس و تداوم تجاوز نظامیان اشغالگر در هتک حرمت مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان را محکوم کرد.

البدیوی تاکید کرد: «تجاوزها و تیراندازی های مستمر نیروهای اشغالگر اسرائیل در مسجد الاقصی، هتک حرمت مقدسات و تجاوز به قبله اول مسلمانان از طریق آزار نمازگزاران در این ایام مبارک و بیرون راندن معتکفان در مسجد با توسل به زور سلاح و تحریک احساسات مسلمان و همچنین نقض جدی قوانین بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل در این زمینه به شمار می‌رود».

وی تصریح کرد: «همه بیانیه‌های صادر شده از سوی شورای عالی شورای همکاری خلیج فارس مؤید مواضع قاطع کشورهای عضو شورا در قبال مسئله فلسطین و حرمت اماکن مقدس است».

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز