خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

مقابله پدافند هوایی سوریه با حمله رژیم صهیونیستی به حمص/ وقوع عملیات مقاومتی در الخلیل/ امضای مصوبه عضویت فنلاند در ناتو از سوی اردوغان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۶۴

مقابله پدافند هوایی سوریه با حمله رژیم صهیونیستی به حمص، وقوع عملیات مقاومتی در الخلیل و امضای مصوبه عضویت فنلاند در ناتو از سوی اردوغان از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو در اعتراض به اقدامات توهین‌آمیز رسانه‌های جمهوری آذربایجان یادداشتی شدیداللحن به وزارت امور خارجه این کشور ارسال کرد.

- خواهر بانفوذ رهبر کره‌شمالی اوکراین را متهم کرد که به‌دنبال سلاح هسته‌ای است.

- چندین رسانه ترکیه گزارش دادند که رئیس‌جمهوری این کشور تصمیم پارلمان ترکیه برای تصویب عضویت فنلاند در ناتو را تأیید کرده است.

- منابع محلی از وقوع عملیات ضدصهیونیستی در الخلیل خبر دادند که در جریان آن سه نظامی صهیونیست زخمی شده و مجری عملیات نیز به شهادت رسید.

- در پی حمله موشکی رژیم صهیونیستی به برخی مناطق در حمص و حومه آن پنج نظامی مجروح شدند.

- هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای سیزدهمین هفته متوالی در تل‌آویو در اعتراض به بازنگری بحث‌برانگیز قضایی تظاهرات کردند.

- وزیر خارجه اوکراین، تصدی ریاست دوره‌ای شورای امنیت توسط روسیه را «بدترین شوخی اول آوریل» و «سیلی به صورت جامعه بین‌الملل» توصیف کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز