خبرگزاری کار ایران

لاوروف:

کشورهای غرب نفرت وحشتناکی از روسیه دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۴۵۷

وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که کشورهای غربی عامل گرسنگی و قیمت بالای انرژی در جهان هستند.

 به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه امروز -سه‌شنبه- در کنفرانس تاسیس جنبش «دوستداران روسیه» در مسکو تصریح کرد که در کشورهای غربی نفرت وحشتناکی از روسیه وجود دارد و آنها به درگیری مستقیم تهدید می‌کنند.

لاوروف ادامه داد: «اروپا طبق دیکته‌های آمریکا رفتار می‌کند و غرب در تلاش است تا ارزش‌ها و قوانین خود را بر همه تحمیل کند و روسیه را شیطان جلوه دهد و آن را مسئول تمام فجایع جهان بداند».

وی افزود:‌ «مرحله کنونی مملو از آشفتگی و خطر است».

وزیر روس تاکید کرد که امروزه نازیسم به وضوح بر کشورهای اروپایی سایه انداخته است. 

وی تاکید کرد که روسیه با هیچ‌کس علیه هیچ طرفی همکاری نمی‌کند و ما از کسی نمی‌خواهیم موضع خاصی اتخاذ کند. ما عاقل هستیم و هر کس می‌تواند نظر مستقل را داشته باشد و موضع مجزا اتخاذ کند. 

لاوروف گفت: «ما می‌دانیم که ایالات متحده و آنگلوساکسون ها سیطره پیدا کرده و به اروپایی‌ها می‌گویند که آنها نمی‌توانند استراتژی مستقل داشته باشند». 

وی تاکید کرد که سیاست‌های غرب باعث قحطی و قیمت بالای انرژی شده است اما آنها ما را در این موضوع متهم می‌کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز