خبرگزاری کار ایران

سیمور هرش:

مقام های آمریکا با نفرت از پوتین دست به کارهای احمقانه می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۰۴۰

روزنامه نگار آمریکایی تاکید کرد که نفرت از رئیس جمهور روسیه رهبران آمریکا را به کارهای احمقانه سوق می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از راشاتودی، «سیمور هرش»، روزنامه نگار آمریکایی که ماجرای خرابکاری نورد استریم را افشا کرد، تاکید کرد که رهبران آمریکا همچنان مانند دوران جنگ سرد فکر می‌کنند.

 هرش روز گذشته –یکشنبه- با طرح نظریه «حماقت کامل» در سیاست خارجی مقام‌های آمریکایی به تلویزیون دولتی چین گفت: « نفرت آنها از ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به حدی است که دست به تصمیم‌های بد می زنند». 

وی که ماه گذشته گزارش داد «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا دستور خرابکاری در خطوط لوله گاز «نورد استریم» را صادر کرده است، این توطئه ادعایی را یکی از احمقانه ترین تصمیم‌های واشنگتن در سال‌های اخیر توصیف کرد. 

 هرش در عین حال گفت که البته این اشتباه نشان دهنده هوش پایین در میان مقام‌های ارشد دولت بایدن، از جمله «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه و «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی نیست.

وی تاکید کرد: «مقام‌های ارشد دولت همه از هوش بالایی برخوردارند. من فکر می‌کنم نفرت از همه چیز به‌ویژه پوتین و همچنین کمونیسم  موجب چنین تصمیم گیری‌هایی می شود. آنها همچنان ذهنیت جنگ سرد دارند و بر اساس آن اقدام می‌کنند به همین دلیل دست به کارهای احمقانه می‌زنند».

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز