خبرگزاری کار ایران

میخائیل اولیانوف:

آمریکا و تروئیکای اروپا تمایلی برای بازگشت به توافق نشان نمی‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۹۷۴

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، گفت که هیچ پیشرفتی در مورد از سرگیری مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای با ایران حاصل نشده است.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، گفت که هیچ پیشرفتی در مورد از سرگیری مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای با ایران حاصل نشده است.

اولیانوف گفت: «در مورد از سرگیری مذاکرات برای بازگرداندن برجام، هیچ پیشرفتی حاصل نشده است. ایران، روسیه و چین آماده نهایی کردن تصمیم برای بازگشت به پارامترهای اولیه توافق هسته‌ای هستند که تقریباً به طور کامل روی آن توافق شده است. اما انگلیس، آلمان، فرانسه و ایالات متحده، فعلا تمایلی به انجام این کار نشان نمی‌دهند».

اولیانوف گفت که «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفری «نسبتا سازنده» به تهران داشته است. وی با رئیس‌جمهوری ایران، وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار کرد و تدابیر تکمیلی برای بازرسی و نظارت بر تاسیسات هسته ای ایران در نظر گرفته شده است که هنوز نهایی نشده است.

وی افزود که ایران بیانیه‌ای صادر کرد که آماده است با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد ذرات اورانیوم اعلام‌نشده که چندین سال پیش در سه مکان در این کشور کشف شده بود، همکاری کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز