خبرگزاری کار ایران

آناتولی آنتونوف:

تحریم‌های آمریکا، روسیه را ناگزیر به ترک سیاست‌های مستقل خود نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۸۹۰

سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد که تحریم‌های آمریکا علیه کشورش روسیه را مجبور به ترک سیاست‌های مستقل خود نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «آناتولی آنتونوف»، سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد که تحریم‌های اخیر واشنگتن علیه روسیه بی‌ملاحظه است اما مسکو را ناگزیر به ترک سیاست‌های مستقل خود نخواهد کرد.

سفیر روسیه افزود: «جهان در ۲۴ فوریه مانند گذشته شاهد یک سری تحریم‌های جدید اقتصادی و شخصی بی‌ملاحظه علیه روسیه و شهروندانش بود. آیا آنها واقعا فکر می کنند که ما با چنین تحریم هایی از سیاست های مستقل خود دست کشیده و مسیری را که برای ساخت جهان چندقطبی مبتنی بر اصل امنیت تجزیه ناپذیر و بر اساس قوانین بین‌المللی و منشور ملل متحد انتخاب شده بود، رها می کنیم؟».

وی تاکید کرد که دولت آمریکا باید بداند که محموله های جدید سلاح مانند تسلیحات قبل تنها موجب طولانی شدن روند درگیری و خونریزی می شود و هیچ کمکی به حرکت در مسیر صلح نخواهد کرد.

آنتونوف گفت: «ارتش روسیه با اطمینان همچنان به انجام وظایف محول شده در حفاظت از میهن ادامه می دهد و واشنگتن و متحدانش با تحریم روسیه دستاوردی نخواهند داشت».

وی تاکید کرد: «در شرایطی که در بیشتر کشورهای تحریم کننده روسیه بحران ها روز به روز افزایش می یابد، اقتصاد روسیه خوب است».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز