خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

سفر غیرمنتظره وزیر خارجه آلمان به خارکیف/ دستور بن‌سلمان برای افزایش سرمایه‌گذاری در پاکستان تا ۱۰ میلیارد دلار/ گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهوری ترکیه و نخست‌وزیر عراق

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۶۵۴

سفر غیرمنتظره وزیر خارجه آلمان به خارکیف، دستور بن‌سلمان برای افزایش سرمایه‌گذاری در پاکستان تا ۱۰ میلیارد دلار و گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهوری ترکیه و نخست‌وزیر عراق از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان شامگاه سه‌شنبه تظاهرات فلسطینیان در میدان شهدا در نابلس در اعتراض به ادامه بازداشت‌های سیاسی را سرکوب کردند.

- یک مشاور حقوقی کاخ سفید اعلام کرد که وکیل خصوصی رئیس‌جمهوری آمریکا ماه نوامبر گذشته چندین سند محرمانه دولتی را در دفتر کار سابق وی در پژوهشکده «پن بایدن سنتر» در شهر واشنگتن پیدا کرده است.

- ولیعهد و رئیس شورای وزیران عربستان، دستور بررسی افزایش سرمایه‌گذاری‌های اعلام شده این کشور در تاریخ ۲۵ آگوست گذشته در پاکستان، برای ارتقای آن به سطح ۱۰ میلیارد دلار را صادر کرد.

- رسانه‌های رسمی ترکیه گزارش دادند که رئیس‌جمهوری این کشور با نخست‌وزیر عراق، تماس تلفنی برقرار کرده و دو طرف درباره روابط آنکارا و بغداد و مسائل منطقه‌ای، رایزنی کرده‌اند.

- وزیر خارجه آلمان طی سفری غیرمنتظره وارد شهر خارکیف در شرق اوکراین شد و وعده داد که کشورش تسلیحات بیشتری در اختیار کی‌یف قرار می‌دهد.

- عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنای فرانسه طی مواضعی بی‌اساس و ضدایرانی، خواستار موضعی قاطعانه در برابر تهران شد.

- منابع محلی خارکیف از حمله روسیه به این شهر، ساعاتی پس از سفر غیرمنتظره وزیر خارجه آلمان خبر دادند.

- دولت آمریکا بار دیگر طرح حفاظت از وزیر خارجه پیشین این کشور و یکی از دستیارهای ارشد وی را به دلیل «تهدیدهای ناشی از ایران» تمدید کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز