خبرگزاری کار ایران

واشنگتن پست گزارش داد:

تشدید نظارت بر کمک‌های نظامی به اوکراین روی میز کنگره آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۰۱۰

روزنامه واشنگتن پست از امکان تشدید کنترل کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین توسط کنگره خبر دادند.

به گزارش ایلنا، روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که دموکرات‌ها پس از سیطره جمهوری خواهان بر مجلس نمایندگان و تشدید نظارت بر کمک‌های نظامی به اوکراین باید بهای کمک‌های نظامی گسترده به این کشور را بپردازند.

جمهوری خواهان که از موفقیت خود در انتخابات میان دوره‌ای و کسب اکثریت در مجلس نمایندگان دلگرم شده‌اند، به دولت «جو بایدن» نسبت به تشدید نظارت بر کمک‌های نظامی گسترده به اوکراین در دراز مدت هشدار داده‌اند.

در این گزارش آمده است که تغییرات در مبالغ تخصیص داده شده به مقام‌های کی‌یف در وهله نخست باید توسط نمایندگان حزب جمهوری‌خواه بررسی شود، اما این موضوع حتی قبل از شروع جلسه کنگره در ترکیب جدید نیز قابل بررسی است.

واشنگتن پست تاکید کرد: «مجلس نمایندگان لایحه بودجه سالانه دفاع ملی را تصویب کرد که مفاد آن شامل تهیه گزارش‌های تکراری برای پنتاگون و انتصاب بازرسان کل برای انتقال اموال نظامی است».

در این گزارش آمده است که احتمال سوء استفاده نیروهای اوکراینی از سلاح‌های دریافتی، عده بسیاری را در واشنگتن نگران کرده است.

ناظران تاکید کرده‌اند که نگرانی‌ها در این باره به دلیل عرضه سلاح‌های سبک‌تر که ردیابی نحوه استفاده از آنها دشوار است، هر روز افزایش می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز