خبرگزاری کار ایران

نیویورک تایمز:‌

غرب مغرور مضحکه پوتین و بن سلمان شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۶۱

نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که غرب مغرور مضحکه رهبران روسیه و عربستان شده است.

به گزارش ایلنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که صحبت‌های نمایشی ایالات متحده و کشورهای اروپایی درباره محیط‌زیست که فاقد محتوای حقیقی است، تمسخر آمیز است.

این روزنامه نوشت: «در اروپا چنین وانمود کردند که می‌توانند مانع انتشار گازهای گلخانه‌ای بزرگ شوند و به طور مستقیم به سمت انرژی‌های تجدید‌پذیر خیز بردارند و همه چیز وفق مراد خواهد بود. آلمان‌ها به حدی مغرور بودند که متوجه نشدند که تنها دلیلی که این رویای آبی را برایشان ممکن می‌سازد، این بود که پوتین به آن‌ها گاز ارزان می‌فروخت».

بر اساس این گزارش، آمریکا برخلاف اروپا از نظر تئوری قادر به تامین نیازهای نفت و گاز خود بود، اما حتی منابع صادراتی کافی برای جبران کاهش تولید نفت روسیه و اوپک پلاس را ندارد.

در این مقاله از کشورهای غربی خواسته شده است که رؤیا‌پردازی نکنند.

نیویرک تایمز نوشت: «تنها راه مؤثر برای انتقال، ارسال یک سیگنال قیمتی قانع‌کننده است: یا اعمال مالیات بر انرژی کثیف یا ارائه مشوق‌هایی برای انرژی پاک. تا زمانی که تامین انرژی پایدار و قابل اعتماد با حداقل انتشار گازهای گلخانه‌ای و حداقل هزینه تضمین نشود، همه حرف‌ها در سطح وعده‌های پوچ باقی می‌مانند. ما به یک برتری دروغین می‌بالیم حال آنکه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه و محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی می‌خندند و از منابع انرژی سودهای کلانی به دست می‌آورند».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز