خبرگزاری کار ایران

مصطفی الکاظمی:

عراق به یک دولت جدید نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۳۵۸

نخست‌وزیر عراق بر لزوم تشکیل دولت فدرال جدید و تصویب بودجه مالی این کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از شفق نیوز، «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق امروز -پنج‌شنبه- در مراسم آغاز پروژه خط اتصال برق عراق و اردن بر لزوم تشکیل دولت فدرال جدید و تصویب بودجه مالی این کشور تاکید کرد.

الکاظمی گفت: «با گذاشتن سنگ بنای پروژه خط اتصال برق عراق و اردن پروژه همکاری و مشارکت مثبت در راستای منافع کشور و ملت را آغاز می‌کنیم».

وی افزود: «ما قبلا روی اتصال برق با عربستان سعودی و کشورهای حوزه خلیج فارس کار کرده بودیم و این قرارداد ماه‌ها پیش در کنفرانس جده امضا شد».

الکاظمی همچنین تاکید کرد: «جهان تغییر کرده است و مفاهیم روابط سیاسی و اقتصادی به نفع توسعه و همکاری تغییر پیدا کرده است و این همان چیزی است که ما در یافتن شرکای منطقه‌ای به دنبال آن هستیم تا برای توسعه کشور و تامین نیارهای مردم با آنها همکاری کنیم».

نخست‌وزیر عراق گفت: «این دولت به رغم شرایط سخت سیاسی و شرایط سخت‌تر اقتصادی و نبود بودجه به طور پیوسته در مسیر چشم‌انداز خود پیش رفته و موانع زیادی را پشت سر گذاشته و خستگی‌ناپذیر به راه خود ادامه می دهد».

وی افزود: «این شرایط و این بن‌بست باید حل شود و به خاطر عراق و مردم آن و برای ساختن دولت و نهادهای آن پایان یابد».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز