خبرگزاری کار ایران

گفت‌و‌گوی تلفنی پوتین با پادشاه بحرین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۷۴۴

رئیس‌جمهوری روسیه در گفت‌و‌گوی تلفنی با پادشاه بحرین روابط دو‌جانبه و تحولات منطقه و جهان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه در تماس تلفنی با «حمد بن عیسی آل خلیفه»، پادشاه بحرین روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه و جهان را مورد بررسی قرار داد.

کرملین اعلام کرد که پوتین با پادشاه بحرین تلفنی درباره همکاری‌های دوجانبه و همکاری در سازمان همکاری شانگهای گفت‌و‌گو کرده است.

پوتین در این گفت‌و‌گو پادشاه بحرین را در جریان امضای توافقنامه الحاق برخی مناطق اوکراین به روسیه قرار داده و همچنین تاکید کرده است که مسکو در صورت تمایل کی‌یف، آماده از سرگیری روند مذاکرات است.

خبرگزاری بحرین نیز اعلام کرد که در این گفت‌و‌گو روابط تاریخی و رو به رشد دوجانبه مورد بررسی قرار گرفت و درباره آخرین تحولات در عرصه های منطقه‌ای و بین‌المللی بحث و تبادل نظر شد.

در این گفت‌و‌‌گو همچنین موضوع تعهدات با گروه اوپک پلاس و اهمیت ادامه هماهنگی و پایبندی به تصمیمات این گروه مورد بررسی قرار گرفت.

پادشاه بحرین نیز بر اهمیت فعال‌سازی کانال‌های گفت‌و‌گو، مذاکره و استفاده از راهکارهای مسالمت‌آمیز برای رسیدن به صلح و توسعه برای همه تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز