خبرگزاری کار ایران

شهادت کودک فلسطینی در شرق بیت‌لحم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۴۹۶

کودک هفت ساله فلسطینی امروز -پنجشنبه- به دلیل سقوط از ارتفاع در جریان تعقیب وی توسط اشغالگران اسرائیلی در منطقه تقوع در جنوب شرق بیت لحم به شهادت رسید.

به گزارش ایلنا، «ریان یاسر سلیمان» هفت ساله امروز -پنجشنبه- به دلیل سقوط از ارتفاع در جریان تعقیب وی توسط اشغالگران اسرائیلی در منطقه تقوع در جنوب شرق بیت لحم به شهادت رسید.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع محلی اعلام کردند که سربازان اشغالگر، دانش‌آموزان مدارس منطقه خربة الدیر در تقوع را هنگام بازگشت به منازلشان تحت تعقیب قرار داده که به منجر به سقوط این کودک از ارتفاع شده و در نهایت به بیمارستان منتقل شد.

وزارت بهداشت اعلام کرد که ریان یاسر سلیمان در حالی به بخش اورژانس بیمارستان دولتی بیت جالیا انتقال یافت که قلب وی از کار افتاده و تمام پزشکان برای احیای این کودک فلسطینی تلاشی بی نتیجه انجام دادند.

نیروهای اشغالگر اسرائیلی صبح امروز مدرسه ابتدایی الهاجریه در منطقه جنوبی الخلیل را مورد حمله قرار داده و به کلاس‌های آن یورش برده و تعدادی از معلمان و دانش‌آموزان را مورد ضرب وشتم قرار دادند که به مجروحیت تعدادی از آنها منتهی شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین از ابتدای سال جاری میلادی ۳۵ کودک با گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به شهادت رسیده که ۱۹ نفر از آنها در کرانه باختری و ۱۶ نفر دیگر از نوار غزه بوده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز