خبرگزاری کار ایران

عملیات مقاومتی در الخلیل/ شهادت مجری عملیات

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۴۲۳

منابع خبری از انجام عملیات مقاومتی در شهرک صهیونیست‌نشین «کریات اربع» در شهر الخلیل و شهادت مجری عملیات خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از فلسطین الیوم، منابع خبری از انجام عملیات مقاومتی در شهرک صهیونیست‌نشین «کریات اربع» در شهر الخلیل و شهادت مجری عملیات خبر دادند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، یک مبارز مسلح فلسطینی شامگاه شنبه به سمت شهرک صهیونیست‌نشین کریات اربع تیراندازی کرد که طی آن یک صهیونیست کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

برخی منابع گفته‌اند که این درگیری حداقل پنج دقیقه ادامه داشته است.

برخی منابع هم گفته‌اند که خانه «ایتمار بن غفیر» نماینده تندروی کنست رژیم صهیونیستی در این شهرک هدف تیراندازی قرار گرفته است.

مجری عملیات که «محمد کمال الجعبری» نام دارد، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و صهیونیست‌ها در جست‌و‌جوی فردی هستند که گفته می‌شود احتمالا با او در این عملیات همکاری کرده است.

نظامیان اسرائیلی به سمت آمبولانسی که برای انتقال پیکر مجری عملیات به شهرک کریات اربع اعزام شده بود، تیراندازی کردند که طی آن یک نیروی امدادگر فلسطینی هدف قرار گرفته و زخمی شده و اکنون در بیمارستان بستری است.

روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت» مدعی شد که مجری عملیات کریات اربع از اعضای گردان‌های شهید «عزالدین قسام» شاخه نظامی حماس بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز