خبرگزاری کار ایران

ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

برجام در اتاق اورژانس است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۷۹۵

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که همواره از احتمال احیای توافق هسته‌ای با ایران در هراس بوده است، مدعی شد که برجام در اتاق اورژانس است.

به گزارش ایلنا، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که همواره از احتمال احیای توافق هسته‌ای با ایران در هراس بوده است، مدعی شد که برجام در اتاق اورژانس است.

وی که در کنفرانسی درباره مبارزه با تروریسم در دانشگاه «رایشمن» سخنرانی می‌کرد، گفت که به نظر می‌رسد توافق هسته ای ایران در اتاق اورژانس است و بعید است در آینده نزدیک احیا شود.

گانتز با اشاره به انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا که قرار است در ماه نوامبر برگزار شود، گفت: «شاید بعد از انتخابات میان‌دوره‌ای شانسی وجود داشته باشد، باید ببینیم چگونه پیش می‌رود».

چند روز قبل نیز یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی گفته بود که ارزیابی‌های این رژیم نشان می‌دهد که توافق احتمالی برای احیای برجام تا پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا در ماه نوامبر صورت نخواهد گرفت.

این مقام صهیونیست که به نامش اشاره‌ای نشده است، اعلام کرد که اگر ایران و آمریکا خواسته‌های طرف مقابل را نپذیرند و آژانس ین‌المللی انرژی اتمی هم تحقیقات خود را متوقف نکند، بازگشتی به توافق وجود نخواهد داشت.

وی افزود که ایران بدون دریافت امتیازات اضافی از غرب، قصد ندارد به تعهدات خود در برجام بازگردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز