خبرگزاری کار ایران

ماریا زاخارووا:

پیشنهادهای امنیتی اوکراین غرب را به آتش خواهد کشید

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۳۲۵

سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشنهادهای اوکراین برای ضمانت‌های امنیتی سرانجام، غرب را به آتش خواهد کشید.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا»،‌ سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که پینشهادهای اوکراین برای دریافت ضمانت‌های امنیتی از کشورهای غربی و ادامه کمک‌های نظامی و مالی به کی‌یف سرانجام این کشورها را به آتش خواهد کشید.

زاخارووا امروز -چهارشنبه- گفت:‌ «‌قرار دادن اوکراین در موقعیت وابستگی کامل به کشورهای غربی و اجبار این کشورها به تحمل این حجم از کمک‌ها برای رژیم کی‌یف به مفهوم آتش زدن آن‌هاست. تصور کنید این پیشنهاد به کشورهایی داده شده است که اکنون به فکر بقای حیات خود در زمستان هستند. لطفا توجه کنید، ما اکنون از کشورهای توسعه‌یافته صحبت می‌کنیم».

وی همزمان تاکید کرد:‌ «اینکه اروپا اکنون به بقای خود فکر می کند، به دلیل یک حادثه غیر مترقبه‌ای نیست که به عنوان مثال یک شهاب سنگ تاسیسات انرژی آنها را از روی زمین محو کرده باشد‌ یا آب رودخانه‌های راین و دانوب و دریای مدیترانه نیروگاه‌ها را فرا گرفته است بلکه اکنون کشورهای توسعه یافته به یکباره به سطح کشورهای توسعه نیافته سقوط کرده‌اند و نمی‌دانند چگونه خود را گرم کنند».

زاخارووا افزود:‌ «کشورهایی که در حال حاضر در این وضعیت زندگی می کنند چنان پیشنهاد وحشتناک برده‌داری دریافت می کنند تا با خون خود آن را امضا کنند و این یک موضوع وحشتناک بی پایان خواهد بود».

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز