خبرگزاری کار ایران

ادعای بی‌اساس قانون‌گذار فرانسوی:

موضعی قاطعانه و بدون نرمش در قبال ایران اتخاذ شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۲۳۵

عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنای فرانسه طی مواضعی بی‌اساس و ضدایرانی، خواستار موضعی قاطعانه در برابر تهران شد.

به گزارش ایلنا، «گیلبر روژه» عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنای فرانسه طی مواضعی بی‌اساس و ضدایرانی، خواستار موضعی قاطعانه در برابر تهران شد.

وی با تکرار برخی فضاسازی‌ها و ادعاهای تکذیب‌شده در خصوص ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه برای جنگ در اوکراین، به شبکه «العربیه» گفت که در تعامل با ایران که با پشتیبانی نظامی از روسیه و ارسال پهپاد به مسکو باعث هدف قرار دادن می‌شود باید قاطعانه رفتار کرد و نباید با این کشور گفت‌وگو کرده یا در قبال آن نرمش نشان داد.

در همین حال، «آن کلر لوژاندر» سخنگوی وزارت خارجه فرانسه نیز با تکرار برخی مواضع مداخله‌جویانه، اعلام کرد که پاریس موضوع قرار گرفتن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی توسط اتحادیه اروپا را پیش از بررسی آن، رد نمی‌کند.

وی افزود که فرانسه، با درخواست برای قرار دادن سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا مخالفتی نکرده است.

لوژاندر در ادامه مواضع ضدایرانی خود افزود که کشور متبوعش با شرکای اروپایی خود در حال کار روی اقدام‌های تحریمی جدید بوده و هیچ چیزی را از قبل از دستور کار خارج نمی‌کند.

وی همچنین گفت که سپاه پاسداران و نیروی قدس از سال ۲۰۱۰ تاکنون تحت تحریم‌های متعدد اروپایی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز