خبرگزاری کار ایران

حمایت جانسون از دولت تراس در آخرین سخنرانی سمت نخست‌وزیری

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۳۳۴

نخست‌وزیر مستعفی بریتانیا تاکید کرد که جانشین وی به مبارزه با روسیه و حمایت از اوکراین ادامه خواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر مستعفی بریتانیا در آخرین سخنرانی خود تصریح کرد که «لیز تراس»، جانشین جدیدش به مخالفت با روسیه و حمایت از اوکراین و همچنین مقابله با افزایش قیمت‌ها در داخل کشور ادامه خواهد داد.

جانسون در آخرین سخنرانی خود به عنوان نخست‌وزیر بریتانیا در جمع خبرنگاران گفت: «می‌دانم که تراس و این دولت محافظه‌کار دلسوز با تمام توان تلاش خواهند کرد تا مردم را از این بحران خارج کنند، کشور تحمل خواهد کرد و ما پیروز خواهیم شد».

نخست‌وزیر مستعفی بریتانیا، خروج نهایی از اتحادیه اروپا، واکسیناسیون مردم کشورش، سرمایه‌گذاری در منابع تجدیدپذیر انرژی و تامین تسلیحات برای اوکراین را از نقاط قوت دولت خود برشمرد.

جانسون هنگام صحبت درباره برنامه‌های آینده خود پس از ترک سمت نخست‌وزیری، خود را با موشکی مقایسه کرد که اولین مرحله از ماموریت خود را انجام داده است.

وی در ادامه تعابیر استعاری خود گفت: «حالا دوباره به فضا باز می‌گردم و بدون اینکه کسی متوجه شود، در جایی در دورترین نقطه اقیانوس آرام سقوط می‌کنم».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز