خبرگزاری کار ایران

کری سه‌شنبه آینده برای توضیح درباره توافق ژنو به کنگره می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۸۴

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان گفت که کری با حضور در کنگره برای نمایندگان هر دو حزب توضیح خواهد داد که چرا دولت آمریکا معتقد است که توافق ژنو که تسهیل برخی تحریم‌ها علیه ایران در آن لحاظ شده، رویکرد صحیحی است.

«جان کری» وزیر خارجه آمریکا سه‌شنبه آینده با حضور در مجلس نمایندگان، به قانون‌گذاران درباره توافق اخیر ایران و گروه ۱ + ۵ در ژنو توضیح خواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری نشنال جورنال، «اد رویس» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان گفت که کری با حضور در کنگره برای نمایندگان هر دو حزب توضیح خواهد داد که چرا دولت آمریکا معتقد است که توافق ژنو که تسهیل برخی تحریم‌ها علیه ایران در آن لحاظ شده، رویکرد صحیحی است.

رویس که پیش از این در تدوین پیش‌نویس تحریم‌های جدید علیه ایران مشارکت داشته است، تاکید کرد که به اعتقاد وی توافق ژنو استانداردهای لازم برای حفاظت از منافع آمریکا و هم‌پیمانان این کشور را رعایت نکرده است.

در همین راستا، «تیم جانسون» رئیس کمیته بانکی سنا٬ «دایان فاینستاین» رئیس کمیته اطلاعاتی و «کارل لوین» رئیس کمیته خدمات مسلح طی نامه‌ای به «جیمز کلپِر» رئیس نهاد دولتی «اطلاعات ملی» از وی خواستند که تا پنجشنبه آینده درباره تاثیری که تحریم‌های جدید علیه ایران بر مذاکرات هسته‌ای خواهد داشت٬ توضیح دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز