خبرگزاری کار ایران

۳ پیام فلسطین برای سازمان ملل درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۵۵۳

فلسطین روز گذشته- چهارشنبه- سه پیام درباره جنایت های رژیم صهیونیستی برای مقام‌های سازمان ملل ارسال کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، فلسطین روز گذشته- چهارشنبه- سه پیام درباره جنایت‌های اسرائیل در اراضی اشغالی فلسطین از جمله کشتار و آوارگی اجباری مردم، به مقام‌های سازمان ملل ارسال کرد.

این سه پیام از سوی «ریاض منصور» نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل، به «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل، چین به عنوان رئیس شورای امنیت در ماه جاری و «عبدالله شاهد» رئیس مجمع عمومی سازمان ملل فرستاده شده است.

منصور در پیام‌های خود با اشاره به اینکه اسرائیل همچنان به ایجاد رعب و وحشت مردم فلسطین در مناطق تحت اشغال خود ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: «نیروهای اشغالگر اسرائیل سه فلسطینی از جمله یک کودک را اعدام و ۶۰ فلسطینی دیگر را در شهر نابلس در شمال کرانه غربی زخمی کردند».

وی خاطرنشان کرد: «مجموع قربانیان تجاوز وحشیانه به غزه از پنجم تا هفتم آگوست به ۴۹ نفر از جمله ۱۷ کودک و چهار زن و همچنین ۳۶۰ زخمی رسیده است». 

منصور همچنین به اخراج اجباری مردم فلسطین در بخش‌های استراتژیک سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد.

وی با اشاره به تخریب ۴۹۱ ساختمان فلسطینی از جمله ۸۱ ساختمان که توسط کمک‌های مالی از ابتدای سال جاری ساخته شده بود و همچنین آورگی ۶۲۶ نفر گفت: «اسرائیل در تلاش است تا اشغال غیرقانونی و استعماری خود را تحکیم کند».

منصور افزود: «عدم محاکمه اسرائیل در این جنایت‌ها، این رژیم را به فرار از مجازات و ادامه جنایت علیه مردم فلسطین تشویق می‌کند».

وی در پایان پیام‌های خود از جامعه بین‌المللی و شورای امنیت خواست در اقدامی فوری رژیم صهیونیستی را مسئول کامل همه این فجایع اعلام کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز