خبرگزاری کار ایران

حزب‌الله حمله رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۲۲۱

حزب‌الله لبنان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه که به شهادت ۹ فلسطینی منجر شد را به‌شدت محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه که به شهادت ۹ فلسطینی منجر شد را به‌شدت محکوم کرد.

در این بیانیه با اعلام حمایت حزب‌الله از انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت فلسطینی، تأکید شده است که سال‌ها ایستادگی در برابر جنایات صهیونیست‌ها، نه تنها عزم فلسطینیان را تضعیف نکرده بلکه اراده آنها برای ادامه این راه تا پیروزی و آزادی فلسطین را قوی‌تر کرده است.

در ادامه آمده است که حزب‌الله لبنان از تمامی تصمیم‌ها و اقدام‌های رهبران جهاد اسلامی برای پاسخ به جنایات بی‌وقفه دشمن صهیونیستی حمایت خواهد کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی بعدازظهر روز گذشته -جمعه- حملات گسترده‌ای را علیه نوار غزه صورت داد.

منابع محلی اعلام کردند که جنگنده‌های اسرائیلی ساختمانی مسکونی را در نوار غزه بمباران کردند که در پی آن  «تیسیر الجعبری» و «عبدالله قدوم» دو فرمانده ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شمار شهدا را ۹ نفر و شمار مجروحان را بیش از ۵۰ نفر اعلام کرده است

یکی از شهدا یک دختر بچه پنج ساله فلسطینی است.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از این حملات از ترس حملات تلافی‌جویانه مقاومت فلسطین به حالت آماده‌باش درآمده و اقدام به نصب سامانه گنبد آهنین در سرتاسر اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو و قدس اشغالی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز