خبرگزاری کار ایران

جنبش حماس:

نتایج تحقیقات آمریکا درباره شهادت ابوعاقله، جانبدارانه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۰۲۷

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، نتایج تحقیقات تیم آمریکایی در مورد شهادت خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره در ماه می گذشته را جانبدارانه و همسو با موضع رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش ایلنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، نتایج تحقیقات تیم آمریکایی در مورد شهادت «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره در ماه می گذشته را جانبدارانه و همسو با موضع رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، حماس ضمن محکوم کردن نتیجه این تحقیقات، تأکید کرد که این نتایج همسو با مواضع و روایت‌های دشمن صهیونیستی است و بی‌حرمتی آشکار به خون فلسطینیان و تلاشی در جهت تبرئه اشغالگران از هرگونه عواقب و پیامد این جنایت فجیع است که دنیا را به لرزه درآورد.

این جنبش افزود: «ما نتایج این تحقیقات را که کاملا مغایر با تحقیقات قبلی انجام‌شده از جمله توسط آژانس‌های خبری آمریکایی است، محکوم کرده و ضمن اعلام مخالفت با نتایج این تحقیقات، آن را شک‌برانگیز می‌دانیم».

حماس بار دیگر تاکید کرد که رژیم صهیونیستی مسئول مستقیم ترور شهید ابوعاقله است و ما خواستار انجام تحقیقات مستقل بین‌المللی و ارجاع این پرونده به دیوان کیفری بین‌المللی برای رو شدن حقایق و مجازات عاملان این جنایت هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز