خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

قطع روابط اوکراین با سوریه/ کناره‌گیری نفتالی بنت از سیاست/ ادعای مقام آمریکایی درباره موضع ایران در مذاکرات دوحه

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۳۴

قطع روابط اوکراین با سوریه، کناره‌گیری نخست‌وزیر اسرائیل از سیاست و ادعای مقام آمریکایی درباره موضع ایران در مذاکرات دوحه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر خارجه بحرین، با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، ایران را به دخالت در امور کشورهای عربی متهم کرد.

- معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم‌زمان با پایان مذاکرات دوحه اعلام کرد که روند همکاری را با فوریت بیشتر برای دستیابی به توافق ادامه می‌دهیم.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در انتخابات آتی کنست شرکت نخواهد کرد.

- یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه از تصمیم کشورش برای به رسمیت شناختن جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک خبر داد.

- یک مقام ارشد آمریکایی طی مواضعی بی‌اساس درباره موضع تهران در مذاکرات دوحه، گفت که طرف ایرانی هیچ حس فوریتی از خود نشان نداد.

- خبرنگار «وال استریت ژورنال» به نقل از دو دیپلمات غربی مدعی شد که ایران در مذاکرات دوحه بازگشت به برجام را مشروط به توقف تحقیقات پادمان‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کرده است.

- رئیس‌جمهوری اوکراین اعلام کرد که کشورش در واکنش به تصمیم سوریه برای به‌رسمیت شناختن جمهوری‌های خودخوانده دونتسک و لوهانسک، روابط با دمشق را قطع می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز