خبرگزاری کار ایران

هنیه:

ادغام رژیم صهیونیستی از طریق ائتلاف‌های نظامی و امنیتی بسیار خطرناک است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۱۵۸

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، ادغام رژیم صهیونیستی در منطقه از طریق ائتلاف‌های امنیتی و نظامی را بسیار خطرناک توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهاب، «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه  در حال حاضر رژیم صهیونیستی از طریق ائتلاف‌های امنیتی و نظامی در منطقه ادغام می‌شود، تاکید کرد که این اتفاقی بسیار خطرناک است.

هنیه طی سخنرانی در کنفرانس ملی اسلامی در بیروت گفت: «عادی‌سازی به فلسطین آسیب می‌زند اما در وهله نخست به خود کشورهایی که دست به عادی‌سازی زده‌اند، آسیب می‌رساند».

وی افزود: «رژیم اشغالگر در حال ادغام شدن در منطقه از طریق ائتلاف های نظامی برای مقابله با ایران و حزب الله و حماس است».

هنیه گفت: «مردم فلسطین در خارج از کشور در معرض توطئه برای نابودی حق بازگشت به سرزمین خود هستند و این توطئه، مقاومت در فلسطین و لبنان را هدف قرار داده است».

وی با بیان اینکه ملت فلسطین به یک راهبرد عمیق و وحدت امت عربی و اسلامی برای مقابله با اشغالگران نیاز دارند، تصریح کرد: «مقاومت به مرحله بازدارندگی دشمن رسیده است و تا آزادی فلسطین از دست دشمن ادامه خواهد داد».

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین بر لزوم اتحاد ملت، پایان دادن به تفرقه‌ها، انجام آشتی های تاریخی و ایجاد پل بین همه فرزندان ملت تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز