خبرگزاری کار ایران

اسماعیل هنیه:

تلاش ترامپ برای مشروعیت بخشیدن به رژیم صهیونیستی بی فایده است

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۷۶۹

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به مناسبت روز زمین تاکید کرد که تلاش‌های رئیس‌جمهوری آمریکا برای مشروعیت بخشیدن به رژیم اشغالگر صهیونیستی بی‌فایده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری عربی ۲۱، «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که تلاش‌های آمریکا برای مشروعیت دادن به رژیم صهیونیستی فایده‌ای نخواهد داشت.  

وی به مناسبت روز زمین طی بیانیه‌ای تاکید کرد: «روز زمین برای ما یادآور این نکته است که معامله دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا و تلاش‌های پوچ او برای مشروعیت‌بخشی به اشغالگری اسرائیل در هر نقطه از سرزمین ما بی‌فایده است و ملت ما را از ادامه راه خود و مبارزه قانونی برای بازپسگیری حقوق کامل خود بازنخواهد داشت.»

هنیه همچنین تاکید کرد: «تلاش‌های اسرائیل برای تغییر هویت اراضی فلسطین راه به جایی نخواهد برد و روز فلسطین خاطر نشان می‌کند که کل فلسطین تاریخی برای ماست، سرزمینی واحد و غیر قابل تجزیه و خرید و فروش و هر ذره‌ای از خاک این کشور با خون شهدا آبیاری شده است.»

مردم فلسطین همه ساله ۳۰ مارس را به عنوان روز زمین گرامی می‌دارند. مناسبت این روز به سال ۱۹۶۷ و اشغال گسترده اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی باز می‌گردد. 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز