خبرگزاری کار ایران

اخراج ۵ فرمانده نیروی دریایی آمریکا در کمتر از یک هفته

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۶۷۳

نیروی دریایی آمریکا از اخراج پنج نفر از فرماندهان خود در کمتر از یک هفته به دلیل بی‌اعتمادی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از هیل، نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که در کمتر از یک هفته پنج نفر از فرماندهان خود از جمله فرمانده ناوشکن «یو اس اس پربل» به دلیل سلب اعتماد خبر داد.

نیروی دریایی ایالات متحده در این بیانیه بدون اشاره به جزئیات بیشتر اعلام کرد که «پیتر لیزاکا»، یکی از فرماندهان نیروی دریایی به دلیل عدم توانایی در فرماندهی برکنار شده است. 

در این بیانیه صرفا به ذکر این موضوع اکتفا شده است که فرماندهان نیروی دریایی باید متمایز به استانداردهای بالای رفتار شخصی و حرفه‌ای باشند و انتظار می‌رود به بالاترین معیارهای مسئولیت پذیری، اعتمادسازی و فرماندهی پایبند باشند‌.

نیروی دریایی امریکا در ۱۱ ژوئن نیز کاپیتان «جفری ساندین»، افسر فرماندهی آموزش سربازان را به دلیل عدم اعتماد به توانایی او در سمت فرماندهی برکنار و اعلام کرد که وی در ستاد آموزش خدمات نیروی دریایی مجددا منصوب شده است.

«دوین جانسون»، فرمانده ناوشکن «یو اس اس بالکلی»  و فرمانده «ارل سندرز» نیز در ۱۰ ژوئن به دلیل سلب اعتماد در توانایی عملکرد موثر به عنوان یک تیم از سمت خود برکنار شدند.

در ۸ ژوئن هم «متیو مک کورمیک»، فرمانده اسکادران حمله سایبری در بخش هوایی نیروی دریایی به دلیل عدم توانایی در فرماندهی از کار برکنار شد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز