خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جنبش انصارالله:

توهین به پیامبر اسلام (ص) نشانه ورشکستگی اخلاقی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۴۲۸

سخنگوی جنبش انصارالله یمن با محکوم کردن توهین سخنگوی حزب حاکم هند به پیامبر اسلام (ص)، این اقدام توهین‌آمیز را نشانه ورشکستگی اخلاقی خواند.

به گزارش ایلنا، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن با محکوم کردن توهین سخنگوی حزب حاکم هند به پیامبر اسلام (ص)، این اقدام توهین‌آمیز را نشانه ورشکستگی اخلاقی خواند.

وی با تأکید بر این‌که توهین به پیامبر اسلام (ص) نشان‌دهنده ورشکستگی اخلاقی است، گفت که جایگاه پیامبران و رسالت‌ آنها، موضعی شایسته احترام و تکریم تمامی ملت‌ها است.

با گسترش اعتراضات مردم به توهین دو عضو حزب حاکم هند علیه پیامبر اسلام (ص)، این حزب یکی از این دو نفر را اخراج و عضویت دیگری را تا انجام تحقیقات بیشتر تعلیق کرد.

حزب حاکم «بهاراتیا جاناتا» در این کشور، روز گذشته -یکشنبه- عضویت «نوپور شارما» سخنگوی این حزب را به خاطر اظهارات موهن علیه پیامبر اسلام(ص) تعلیق و اعلام کرد که به مقدسات همه ادیان احترام می گذارد.
در بیانیه حزب حاکم هند خطاب به  شارما آمده است که عضویت وی تا زمان انجام تحقیقات بیشتر به حالت تعلیق درخواهد آمد.
این حزب همچنین «ناوین کومار جیندال» مسئول رسانه‌ای خود در دهلی نو را به خاطر اظهارات موهن علیه مقدسات مسلمانان در فضای مجازی، از عضویت در حزب اخراج کرد.
«عارن سینگ» سرمنشی حزب بهاراتیا جاناتا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این حزب برای پیروان تمامی ادیان احترام قائل است و شهروندان این کشور می‌توانند هر دینی را برای خود برگزینند.
توهین برخی اعضای حزب حاکم هند به مقدسات اسلامی موجب برانگیخته شدن احساسات مسلمانان این کشور شد و علاوه بر شکایت در محکمه، اعتراض‌های عمومی را در پی داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز