خبرگزاری کار ایران

پوتین:

زندگی در دونباس عادی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۳۱۴

رئیس‌جمهوری روسیه وعده برقراری صلح و از سرگیری زندگی در منطقه دونباس را داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه متعهد شد که کشورش صلح و ازسرگیری زندگی عادی در منطقه دونباس را تضمین خواهد کرد.

پوتین امروز -چهارشنبه- در جریان نشستی با حضور یک کودک که پس از رای مثبت ساکنان کریمه به بازگشت به روسیه از لوهانسک به سواستوپول پناهنده شده بود، گفت: «شما گفتید که از زمانی که لوهانسک را ترک کردید، زندگی شما به طور قابل توجهی تغییر کرده است. متاسفانه در لوهانسک نیز طی این سال‌ها اوضاع بسیار  تغییر کرده است اما تغییری بدتر  زیرا در این هشت سال حملات، بمباران‌ها و خصومت‌ها ادامه داشته است و البته مردم در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند».

پوتین با اشاره به اینکه زندگی ساکنان کریمه و شهر سواستوپل کاملا با آنچه در دونباس بود، متفاوت است، افزود: «اما این فاجعه در دونباس به ویژه جمهوری خلق لوهانسک بود که روسیه را مجبور به آغاز این عملیات نظامی کرد».

رئیس جمهور روسیه با تاکید بر اینکه هدف از عملیات نظامی مسکو کمک به شهروندان خود در دونباس است، افزود: «ما به تدریج وارد عمل خواهیم شد و به وضعیتی دست خواهیم یافت که عادی‌سازی تدریجی زندگی در آنجا و تغییر آن برای بهتر شدن را تضمین کند، همانطور که در زندگی این کودک در سواستوپل اتفاق افتاد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز